سنگ پله گرانیت مروارید مشهد

یکی از مناسب ترین سنگ ها برای پله گرانیت است

ایوب علیزاده 4125

سنگ جدول گرانیت مروارید مشهد
سنگ پله گرانیت مروارید مشهد
 
در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون معرفی سنگ پله مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم تا انتخابی متمایزتر در پیش روی شما قرار بگیرد پس با ما همراه شوید.
زمانی که یک معمار تصمیم به ساخت یک ساختمان می گیرد، باید به فکر مرغوب ترین، استانداردترین، خوش رنگ ترین و زیباترین مصالح جهت ساخت باشد. ساختمانی ایمن می تواند جان چندین خانوار را حفظ کند. حتی هنگام خرید منزل، اکثر خریدارها ضمن ایمنی ساختمان، ظاهر ساختمان را در اولویت دوم خود قرار می دهند. پس از ایمنی ساختمان، تأثیرگذار ترین بخش ساختمان نمای آن و طراحی راه پله است.
پلکان در عمومی ترین حالت خود برای ارتباط بین طبقات یک ساختمان چند طبقه خواهد بود. همچنین پلکان را می توان راه ارتباطی بین دو سطح غیر هم سطح دانست که می تواند از یک پله به بالا باشد.
پله ها از جمله قسمت هایی از ساختمان می باشند که مدام در معرض تردد هم ساکنین ساختمان و هم مهمان ها هستند و به دلیل این که فشار بیشتری از پوشش کف را متحمل می شوند امکان ساییدگی، آلودگی و خوردگی آن ها بسیار بالاست؛ پس بایستی مقاومت قابل قبولی داشته باشد.
 
در ساخت پله از متریال های مختلفی نظیر چوب، شیشه نشکن، فلز،  بتن و مواد غیر طبیعی و مصنوعات استفاده می شود؛ اما در این بین به طور کلی بهترین، زیباترین، محبوب ترین مصالح برای ساخت پله های داخلی و خارجی سنگ است. سنگ از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته؛ چرا که سنگ علاوه بر زیبایی و تنوع در رنگ و طرح های طبیعی که جلوه متفاوت و منحصر به فردی به فضای مورد نظر می بخشد؛ دوام و استحکام خود را در برابر عوامل مختلف حفظ می کند و ویژگی های آن در مقایسه با سایر مصالح برتر می باشد. البته بسته به محل قرارگیری سنگ پله (داخل و یا خارج ساختمان)، کاربری ساختمان، ویژگی های سنگ پله تغییر می کند. 
 
سنگ ها در انواع مختلف در طبیعت یافت می شوند و هر کدام ظرافت طرح و قابلیت های مخصوص به خود را دارند. نمونه های بسیاری از سنگ پله در ساختمان های قدیمی وجود دارد که شکوه و جذابیت ساختمان را چند برابر کرده اند. اما وجود این پله ها در دوران مدرن نیز نایاب نیست و حتما در بسیاری از ساختمان ها با انواع سنگ پله مواجه شده اید. بسته به نوع ساختمان و سلیقه طراح و مالک ساختمان می توان از سنگ هایی در ساخت پلکان استفاده کرد که خانه ای ساده را به کاخ تبدیل کند و یا خانه ای مجلل را ظرافت بخشد. غیر از شکوه و زیبایی سنگ ها و استفاده آن ها در ساختمان های اعیانی، مقاومت سنگ پله از ویژگی های بسیار مهم آن است که تاثیری مستقیم بر روی محبوبیت آن در سال های متمادی داشته است. با انتخاب سنگ پله صحیح و درست می توانید تقریبا تا پایان عمر ساختمان بدون افت کیفیت از آن استفاده کنید. سنگ گرانیت مروارید مشهد در راه پله می تواند بهترین گزینه باشد.
 
روی کف پله، لبه، زیر و دیواره های راه پله از قسمت هایی هستند که می توانید از سنگ استفاده کنید. دقت کنید اگر پله های بیرون از ساختمان نیاز به سنگ دارد حتما از جنس مرغوب استفاده کنید. سنگ گرانیت یکی از با استحکام ترین سنگ هاست. قطعا سنگ های آهکی با تراکم پایین برای قسمت هایی که پرتردد و ضربه پذیرند مناسب نیستند.
 
اگر قصد نوسازی راه پله را داشته یا می خواهید راه پله ای جدید طراحی کنید لطفا تا پایان همراه ما باشید.

خرید سنگ پله برای ساختمان و بناها از جنبه ی نوع سنگ، کیفیت، رنگ، طرح، قیمت و مرغوبیت سنگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. کیفیت کلیه سنگ های پله همانند سایر سنگ های ساختمانی به 5 دسته درجه 2، درجه 1، سوپر، ممتاز و صادراتی تقسیم می شود. امروزه به کار گیری پلکان در خانه های دوبلکس و تریبلکس با معماری های خلاق و مدرن جایگاه ویژه ای یافته است.
مجتمع سنگ زرین همواره تلاش می کند تا ارزان ترین قیمت های بازار را به مشتریان محترم ارائه کند و شما می توانید برای استعلام قیمت این مجموعه از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. 
 
ویژگی های یک سنگ پله خوب چیست و چه ویژگی هایی باعث محبوبیت این نوع سنگ ها در سالیان متمادی شده است؟
به طور کلی باید ویژگی های یک سنگ پله با کیفیت را در مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه، کثیفی و آلودگی و آتش بررسی کرد. همچنین در هنگام استفاده از مواد شوینده آسیب نبیند و لکه ها به راحتی از روی آن پاک شوند. سنگ نباید ترک یا شکستگی داشته باشد. به طوری که در مکان های پر رفت و آمد مثل مراکز دولتی، آموزشی، درمانی و... که سنگ پله در معرض فرسایش زیادی است سنگ مقاوم تر انتخاب شود. فاکتور بعدی که باید ذکر شود توجه به میزان جذب آب سنگ است. در بعضی از موارد امکان خیس شدن سنگ پله وجود دارد که در این مورد باید سنگی انتخاب شود که قابلیت جذب آب کمی دارد و حالت شوره زدگی به سنگ نمی دهد و سریع تر تمیز می شود. همچنین سنگ هایی که تراکم پایینی دارند مثل سنگ های آهکی به دلیل مقاومت پایین در برابر ضربه زودتر می شکنند و نمای نازیبایی را ایجاد می کنند. شما می توانید توسط یک شئ فلزی ضربه ای به سنگ بزنید؛ در صورتی که صدایی شبیه به شیشه داد یعنی سنگ مرغوب است و بدون ترک و خلل و فرج داخلی است.
 
سنگ پله گرانیت
سنگ گرانیت گونه ای از سنگ آذرين درونی، نام دیگر این سنگ خاراست که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. دارای دانه های متوسط تا درشت بوده، سنگ گرانيت از كوارتز و فلدسپات، ميكا و پاره ای كانی های ديگر تشكيل شده است. بسته به نوع کانی های موجود در آن به رنگ های گوناگونی، از صورتی تا خاکستری پر رنگ، طوسي حتی سیاه، یافت می شود. سنگ پله گرانیت از جمله سنگین ترین، محکم و سخت ترین سنگ هاست. همچنین مقاومت زیادی در برابر خش و حرارت بالا دارد به همین دلیل از مناسب ترین سنگ ها برای سنگفرش ها و راه پله ها و حتی نمای بیرونی ساختمان است.
 
ویژگی ها
سنگ گرانیت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
سنگ های گرانیتی جلا و درخشندگی بسیار عالی و چشمگیری دارند.
سنگ گرانیت به دلیل نداشتن آهک، مقاوم و برای طراحی مکان های پرتردد مانند راه پله مناسب است.
این نوع سنگ دارای مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی است. برخی سنگ ها قابلیت تحمل این مواد شیمیایی را ندارند و دچار ساییدگی می شوند؛ اما سنگ گرانیت به شدت در مقابل این تغییرات مقاومت نشان می دهد.
سنگ گرانیت در برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان مشکلی برایش در برابر آب به وجود نمی آید. 
دارای زیبایی و سطحی یکدست می باشد.
 
قیمت سنگ پله
قیمت سنگ پله به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که معدن سنگ یکی از پارامتر های مهم است. به عنوان مثال برخی معادن به دلیل کیفیت بالای محصول تبدیل به یک برند شده است. از پارامتر های تاثیر گذار دیگر رنگ و شفافیت سنگ می باشد که یکنواختی و شفافیت بیشتر موجب افزایش قیمت می گردد. نداشتن رگه های ناخالصی و هوازدگی در سنگ یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار قیمت سنگ پله می باشد نوع و کیفیت ساب و پولیش، جنس لقمه ها و تعداد دفعات ساب موجب افزایش شفافیت و درخشندگی سنگ می گردد و قیمت سنگ پله را بالاتر می برد.
برای اطلاعات بیشتر از سنگ پله گرانیت کلیک کنید.
جهت هماهنگی و اطلاع از لیست قیمت ها با شماره زیر در تماس باشید.
09154476393 ایوب علیزاده
 

TRANSLATE with x
English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portuguese Catalan Hmong Daw Romanian Chinese Simplified Hungarian Russian Chinese Traditional Indonesian Slovak Czech Italian Slovenian Danish Japanese Spanish Dutch Klingon Swedish English Korean Thai Estonian Latvian Turkish Finnish Lithuanian Ukrainian French Malay Urdu German Maltese Vietnamese Greek Norwegian Welsh Haitian Creole Persian  







TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW

Back

EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal
Back