سنگ اپن

از چه سنگ هایی می توان برای سنگ اپن و جزیره استفاده کرد؟

ایوب علیزاده 2973

از چه سنگ هایی می توان برای سنگ اپن و جزیره استفاده کرد؟                     
 
اگر به دنبال داشتن دکوراسیون شیک و مجلل در عین سادگی و راحتی  و کابینتی زیبا و اپن آشپزخانه هستید استفاده از سنگ های گرانیت برای فضاهای کانتر آشپزخانه بدون شک بهترین گزینه خواهد بود. امروزه اپن در آشپزخانه دیگر فضایی برای به نمایش گذاشتن وسایل دکوری نیست و از آن باید برای کارهای ضروری تر مانند آماده سازی غذا یا میز غذاخوری سریع و جمع و جور استفاده کرد. سنگ گرانیت  به دلیل استحکام و مقاومت بسیار زیادی که در برابر آسیب دیدگی و حرارت دارد، درست مانند سنگ گرانیت، برای سطوح انواع مدل اپن آشپزخانه بسیار مناسب است. در بيشتر خانه ها سنگ گرانيت آشپزخانه اولين انتخاب براي خريد است كه همچنين آن را با نام سنگ كابينت نيز مي شناسند. قیمت سنگ گرانیت آشپز خانه بر اساس ميزان در دسترس بودن يا خاص بودن نوع، متغير است برای اطلاع از جدید ترین قیمت ها اینجا کلیک کنید.
علاوه بر مزایا و محاسن کاربردی که ارائه می دهد، باید به زیبایی و شکوهی که سنگ گرانیت  با آن رنگ آمیزی و رگه های طبیعی و زیبایش به فضای اپن آشپزخانه جدید می بخشد نیز اشاره کرد و نتیجه گرفت که هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ دکوراتیو، سنگ گرانیت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سطوح کانتر آشپزخانه به خصوص محل اپن آشپزخانه است.
 
: سنگ گرانیت در دکوراسیون آشپزخانه
 
پر استفاده ترین سطح در آشپزخانه رویه کابینت و اپن آشپزخانه است. روزانه تعداد زیادی ظروف و وسایل روی این سطوح جابه جا می شوند و وسایل پخت و پز با وزن بالا و از جنس سخت می تواند آسیب زیادی به رویه کابینت بزند. سنگ گرانیت به علت ویژگی های بسیار و طبیعی بودن دارای قیمت نسبتا بالایی است. سنگ گرانیت به علت زیبایی و رگه های خاصی که درون خود دارد، یکی از محبوب ترین سنگ ها برای استفاده در آشپزخانه است. سنگ گرانیت از جمله سنگ های آذرین می باشد که جهت اپن آشپزخانه بکار می رود. اين نوع سنگ ها از نظر سختی زياد و شفافیت خيره کننده حائز اهمیت می باشند. گرانیت هايی که فاقد آثار آلتراسیون بوده به عنوان سنگ های تزیینی و نما مطرح هستند و کاربرد سنگ گرانیت در نما مخصوصا مدرن و کف و محوطه سازی و ساير قسمت های داخلی و خارجی ساختمان می باشد. زمانی که از سنگ گرانیت در فضای داخلی استفاده شود، در واقع این سنگ، سنگ گرانیت ساب خورده است. یکی از فضاهایی که در آن از سنگ گرانیت استفاده می شود در دکوراسیون آشپزخانه است. سنگ اپن آشپزخانه، رویه کابینت و پیشخوان در آشپزخانه می تواند به بهترین شکل از سنگ گرانیت باشد.
مدل و طرح های متنوع سنگ گرانیت محدوده بیشتری برای انتخاب در دکوراسیون آشپزخانه را در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از سنگ در کابینت آشپزخانه وقار و سنگینی بیشتری به فضا می دهد و می تواند در سبک کلاسیک و سبک مدرن به کار برده شود.
 
یکی از پر استفاده ترین قسمت های هر آشپزخانه قسمت روی کابینت ها و اپن است، چرا که هر روز ظرف های زیادی روی این قسمت ها جابجا می شود و از طرفی این ظرف ها فلزی که ممکن است آسیب زیادی به روی کابینت ها و یا اپن برساند، ولی در صورتی که شما از سنگ گرانیت استفاده کنید می توانید به راحتی با استفاده از مزایایی که در بالا گفتیم ظرف های سنگین و داغ را روی گرانیت بگذارید و حتی قسمتی از آن را به عنوان تخته ی کار با چاقو در نظر بگیرید، که در این صورت باید نگران کند شدن چاقوی خود باشید، چون سنگ های گرانیت خش بر نمی دارند ولی ممکن است سختی آن ها کارد شما را خراب کند. از طرفی طرح و رنگ های طبیعی موجود در سنگ های گرانیت می توانند طرح و رنگی خاص به آشپزخانه شما بدهند برای دریافت جدید ترین نرخ قیمت ها و مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید.
  09154476393 ایوب علیزاده