ایمیل

تلفن

09154476393

گرانیت مروارید مشهد | آنلاین و مستقیم خرید کنید

گرانیت مروارید مشهد | آنلاین و مستقیم خرید کنید
1399/7/19 0

گرانیت مروارید مشهد | آنلاین و مستقیم خرید کنید

گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت از پرکاربردترین و محبوب ترین سنگ های بازار ایران و جهان است. این سنگ به دلیل ویژگی های منحصر به فردش علاقه مندان زیادی دارد و درصد سفارشات بالایی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های سنگ گرانیت مروارید مشهد که توسط مجموعه مروارید سنگ ارائه می شود صحبت کنیم.
 
بارز ترین ویژگی های سنگ گرانیت مروارید مشهد عبارت از:
 کیفیت رضایت بخش
قیمت مناسب
ظاهر زیبا و شکیل
نصب و نگه داری آسان
 اشکال و ابعاد مختلف و متنوع
 
 
کیفیت گرانیت مروارید مشهد
این سنگ دارای دو نوع کیفیت درجه یک و درجه دو می باشد. گرانیت درجه یک بسیار مقاوم با ظاهری زیبا در ابعاد 60*60 و 40*40 طولی 40 و طولی 70  می باشد که بسیار خوش فروش و پر مخاطب هستند. گرانیت درجه 2 با همان کیفیت و ابعاد می باشد و تنها یک نوار سفید رنگ به خاطر خلوص کمتر در روی سنگ دیده می شود و تفاوت دیگری با گرانیت درجه یک ندارد.
 
سنگ گرانیت از چه موادی تشکیل شده است؟
 
 
قیمت مناسب
این سنگ با وجود کیفیت عالی، دوام بالا و ظاهری مناسب نسبت به رقبا قیمت مناسبی دارد. نرخ مصوب قیمت سنگ گرانیت با توجه به ابعاد و درجه کیفیت این سنگ تعیین می شود که با وجود نوسانات قیمت و تورم بازار قیمت تمام شده آن برای مشتری بسیار مناسب و معقول می باشد.
 
لیست آخرین قیمت های سنگ گرانیت مروارید مشهد
 
 
ظاهر زیبا و چشم نواز
ترکیب رنگ های سفید و خاکستری در این سنگ بسیار مناسب و مورد علاقه مشتریان و ساختمان سازان است. این طرح و رنگ نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره، مناسب برای محیط های اداری و مسکونی و معابر شهری و قابل استفاده در انواع متریال های ساختمانی.
 
طرح ها و رنگ های مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد
 
 
نصب و نگهداری آسان
به علت پرکاربرد بودن و استفاده زیاد این سنگ در ساختمان و معابر اکثر سنگ کار ها و نصاب ها با نحوه نصب این سنگ آشنایی دارند، نیاز به ابزار تخصصی و مهارت خاصی ندارند و ابعاد برش خورده این سنگ متناسب با نیاز مشتری تحویل داده می شود در نتیجه به آسانی و در کمترین زمان می توان این سنگ را نصب و استفاده کرد.
نگهداری سنگ گرانیت هم بسیار آسان است برای تمیز کردن این سنگ متناسب با میزان استفاده هر چند وقت یکبار با طی تمیز شود. و نیاز به استفاده از مواد شوینده با درصد اسید بالا مثل تیرک نیست این مواد به مرور زمان سنگ را فرسایش می دهند و باعث تخلخل و خرد شدن سنگ می شوند.
  
نحوه صحیح استفاده از سنگ گرانیت
 
 
اشکال و ابعاد مختلف
گرانیت سهم عظیمی در تنوع سنگ دارد از جمله این موارد می توان موارد زیر را نام برد.
سنگ گرانیت ملون
سنگ گرانیت راه پله
سنگ کوبیک
سنگ نما
سنگ گرانیت جدول
سنگ گرانیت کف
سنگ اپن
سنگ گراینت در معابر شهری
 
 
جمع بندی
مجموعه مروارید سنگ همیشه در تلاش بوده است که بهترین خدمات را ارائه دهد و بیشترین رضایت مشتری را کسب کند. حاصل تجربه چندین ساله این تیم دو مجموعه کامل مروارید سنگ و زرین استون می باشد که هر دو مجموعه متعهد در کیفیت و قیمت کار ارائه شده می باشند در همین جهت قبل از هر خدمتی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
برای گرفتن مشاوره رایگان و دیگر سوالات خود با شماره    09154476393  تماس بگیرید.
 
این مجموعه با کادر مجرب و آموزش دیده در خدمت رسانی به شما عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند
 

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر