ایمیل

تلفن

09154476393

سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد

سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد
1399/6/24 0

سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد

سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد

 
سنگ فلیم شده چیست ؟
فلیم کردن سنگ در زبان انگلیسی به معنای آتش زدن یا آتش خور کردن سنگ می باشد ؛ پس میتوان سنگ فلیم شده را سنگ آتش خور شده نیز نامید . آتش خور کردن سنگ فرایندی سطحی است نه عمقی ؛ و برای از بین بردن لغزندگی و زبر کردن سنگ در فضا های بیرون بکار میرود . فلیم کردن به دو روش دستی و ماشینی صورت می پذیر که سنگ را در معرض آتش مستقیم و موضعی قرار می دهیم و چون سنگ گرانیت حالت الاستیسیته بسیار کمی دارد کمی از سطح سنگ گرانیت جدا می گردد و سطح سنگ ناصاف و زبر می شود. این کار را توسط دستگاه هوابرش بر روی زمین و در محل کار هم می توان انجام داد . سنگ گرانیت فلیم شده مناسب برای محوطه سازی، پیاده رو و همچنین سطوح لغزنده می باشد. همچنین در نماهای مدرن نیز می توان از گرانیت فلیم شده استفاده کرد.
سنگ گرانیت مروارید مشهد بهترین سنگ های فلیم شده و آتش خور شده را در اختیار شما قرار میدهد . سنگ گرانیت مروارید مشهد با استفاده از نوین ترین تکنولوژی ها سعی بر این دارد تا بستری نو و آسان برای شما عزیزان فراهم کند تا هر چه سریع تر و به آسانی از مرغوب ترین سنگ ها بهره مند شوید.
 
 پروسه فلیم کردن یا آتش خور کردن سنگ
پس از استخراج سنگ از معادن و انتقال آن به کارخانه بوسیله دستگاه های برش که دارای تیغه های تیز الماسه می باشند به چندین اسلب صاف بریده می شوند ؛ سپس سنگ های بریده شده را با اعمال شعله آتش که از جنس اکسیژن و پروپان می باشد فلیم می کنند . در این فرایند دمای بسیار زیادی به سنگ اعمال میشود ؛ تا حدی که سنگ به یک حالت ریز و تقریبا نرم تبدیل می شود.
قبل از شروع این فرایند باید سنگ را از جهت سازگاری و واکنش با شعله و حرارت بالا بررسی کرد . بسیاری از سنگ ها قابلیت فلیم شدن را ندارند در حالیکه بیشتر سنگ های گرانیت و مرمر آتش خور میشوند . سنگ گرانیت مروارید مشهد با استفاده از بهترین دستگاه های برش و دستگاه های پیشرفته حرارتی سعی میکند این فرایند را به نحو احسن انجام داده و سنگی مرغوب و با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار دهد.
 
موارد کاربرد و استفاده از سنگ فلیم شده
از این روش برای کاهش لغزندگی سنگ در ورودی ها، پارکینگ ها و محیط های با لغزندگی بالا استفاده می شود . و همچنین در محوطه های بیرونی پروژه ها ؛ وروردی و خروجی ساختمان ها نیز به  کار می رود.

جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از جدید ترین قیمت ها با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد ؛ زرین استون و مستر استون در ارتباط باشید.

 
ایوب علیزاده

09154476393

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر