ایمیل

تلفن

09154476393

سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد
1399/7/5 0

سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد

سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد
 
سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد چیست ؟
سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد سنگی شبه گرانیت است با طرح و نقش های بسیار زیبا و منحصر بفرد با زمینه رنگ آبی فیروزه ای و خطوط طلایی می باشد . این سنگ جزء سنگهای تزئیناتی بوده و در فضاهای خاص بصورت محدود استفاده میشود. سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد بدلیل رنگ منحصر بفرد و همچنین سختی تولید آن قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر سنگ های گرانیتی داخلی دارد ؛ همچنین سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد بصورت تایل و اسلب تولید میگردد . سنگ گرانیت فیروزه ای از لحاظ برش سخت برش است ولی از نظر ساب و فرآوری شبیه سنگ های گرانیت نیست و ساب پذیری عالی ندارد و این سنگ را میتوان در نمای فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود.
 
معدن سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد
معدن سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد در اطراف شهر مرزی شوسف که از توابع استان خراسان جنوبی میباشد قرار دارد. جنس این سنگ مابین سنگ مرمریت و گرانیت میباشد ولی بدلیل نزدیکتر بودن جنس آن به گرانیت ، سنگ گرانیت فیروزه ای نامیده میشود . روند استخراج و تولید این سنگ نیز همانند سنگ گرانیت مروارید مشهد میباشد . این سنگ باعث استقبال بسیار زیاد مهندسین و معماران در طراحی هایشان به خصوص در لابی ها شده است. سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد یک مقدار ترد و شکننده بوده و در نتیجه سایزهای بزرگ این سنگ به راحتی قابل تولید نمیباشد ولی در شرایط خاص و اقدامات و پیش بینی های لازم ، تولید اسلب و سایزهای بزرگتر سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد امکانپذیر میباشد.
 
معایب

یکی از معایب سنگ گرانیت فیروزه این است که ساب پذیری خوبی ندارد; ولیکن ابعاد اسلب آن در طراحی و دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و همواره مورد استقبال معماران و سازندگان قرار داشته است.
09154476393 علیزاده

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر