ایمیل

تلفن

09154476393

سنگ گرانیت تایباد
1399/6/25 0

سنگ گرانیت تایباد

سنگ گرانیت هلویی تایباد

سنگ گرانیت هلویی تایباد جزء گرانیت های جدید ایرانی است که در نزدیکی شهر تایباد مرز ایران و افغانستان قرار دارد. گرانیت تایباد را نام های هلویی تایباد و پرتقالی تایباد و گاها صورتی تایباد می نامند. سنگ گرانیت تایباد دارای سطحی یکنواخت است و ساب پذیری خوبی دارد و میتواند جایگزین مناسبی برای بعضی از گرانیت های وارداتی باشد. سنگ گرانیت تایباد به صورت خام و فرآوری شده صادر میگردد. کاربرد سنگ گرانیت تایباد کلیه فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان از جمله سنگ فرش محیط های اداری و تجاری، سنگ نما و سنگ پله ... می باشد.
 
موارد کاربرد این سنگ در ساختمان ها
نما داخلی و بیرونی ساختمان

سنگ‌فرش فضای داخلی و خارجی

دیواره‌ها

کف پارکینگ

سنگ پله و بدنه پله

سنگ‌فرش محوطه و پیاده‌رو

سنگ گرانیت هلویی تایباد به دلیل رنگ منحصر به فرد خود میتواند کاربردی گسترده در دکوراسیون منزل داشته باشد، رنگ هلویی رنگی روشن است که در دسته رنگ های گرم قرار میگیرد و در فنگشویی رنگ ها رنگ هلویی که ترکیبی از نارنجی و صورتی است از عناصر آتش به شمار می رود و شما میتوانید سنگ گرانیت هلویی تایباد را در تمام مناطق خانه به دلیل این فنگشویی استفاده کنید، رنگ هلویی این سنگ ترکیبی از  رنگ عشق است و میتوانید از داخل اتاق خواب گرفته تا سرویس بهداشتی از آن استفاده کنید. این سنگ همتا سنگ گرانیت پرتقالی اوسان میباشد، وجود طیف های روشن از جمله هلویی در سنگ گرانیت هلویی تایباد به دلیل وجود ترکیبات فلدسپات و کوارتز در سنگ گرانیت هلویی تایباد است که به طور کلی طیف رنگ روشن را در آن ایجاد میکند. شهر تایباد دارای معادن این نوع از سنگ گرانیت بوده که به دلیل زیبایی و استحکام و تنوع استفاده به کشور های دیگر نیز صادر میشود.
 
 رنگ زمینه
گرانیت هلویی تایباد دارای زمینه رنگ هلویی با دانه بندی درشت است که شباهت زیادی به گرانیت های خارجی دارد. گرانیت هلویی تایباد می تواند جایگزین مناسبی برای سنگ های گرانیت خارجی باشد. نام دیگر گرانیت هلویی تایباد، گرانیت پرتقالی اوسان است. این سنگ دارای جذب آب پایین، مقاومت بالا و تخلخل بسیار کم است و در نمای ساختمان، فضاهای داخلی، اماکن اداری، تجاری و مشاعات ساختمان های مسکونی کاربرد دارد.

 
مشخصات فنی سنگ گرانیت تایباد
مشخصات فنی سنگ گرانیت هلویی تایباد شامل موارد زیر است که در مورد آنها با هم صحبت خواهیم کرد. مشخصات فنی سنگ گرانیت مروارید مشهد داشتن خواص کامل سنگ های گرانیت این نوع سنگ گرانیت هم مانند سایر سنگ های گرانیت دارای خواصی مانند سختی و عمر بالا است.

رنگ این نوع سنگ در مقایسه با دیگر سنگ های گرانیتی متفاوت بوده و دارای رنگ بندی های خاصی می‌باشند. رنگبندی سنگ گرانیت بیشتر به رنگ هلویی، گلبهی می‌باشند که به آن ها سنگ گرانیت صورتی نیز گفته می‌شود. دانه های مشکی به صورت یکنواخت در تمام سطح این سنگ ها پخش شده اند که زیبایی آن را دو چندان کرده اند. این سنگ مقاومت خوبی در برابر فشار دارد. جالب است بدانید تایباد یک شهر در استان خراسان است که این نوع سنگ گرانیت را از معادن این شهر استخراج می کنند.
 
هزینه
هزینه این نوع نما به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی آن زیاد نیست .با در نظر گرفتن کیفیت و ویژگی های سنگ گرانیت و مقایسه با دیگر سنگ های موجود در بازار از قیمت بالایی برخوردار نیست و این مورد هم از عوامل محبوبیت سنگ گرانیت هلویی تایباد برای مردم و معماران در ساختمان می باشد.

شما با تماشای برخی  از ساختمان ها ؛ مجتمع ها و برج های مختلف که در پوشش و نمای آنها از سنگ گرانیت استفاده شده متوجه زیبایی و کیفیت این سنگ می شوید.

گرانیت هلویی تایباد با توجه ابعاد و کیفیتش قیمت گذاری میشود همینطور معادن موجود استاد خراسان و نیز ابزارآلات صیقل دادن آن دارای تنوع رنگ نسبتا بالایی می باشد که می توان از این ویژگی آن در نما سود برد.

مجموعه مروارید سنگ و زرین استون مشهد متعهد شدند تا با تولید و عرضه سنگی مرغوب و دارای ویژگی مناسب و همچنین با در نظر گرفتن تمامی شرایط  رضایت مشتری را جلب کرده و سنگی با کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

جهت دریافت از اخرین قیمت ها اینجا کلیک کنید

ایوب علیزاده : 09154476393 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر