ایمیل

تلفن

09154476393

سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد| 09154476393 خرید مستقیم و بی واسطه

سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد| 09154476393 خرید مستقیم و بی واسطه
1402/10/19 0

سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد| 09154476393 خرید مستقیم و بی واسطه

 تولید و ارائه انبوه سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد با ابعاد منظم و معدنی

سنگ کوبیک چیست ؟

 
درواقع کوبیک یک نوع محصول تولید شده مکعبی شکل می باشد که جنس آن متفاوت است که بهترین جنس آن سنگ و نوع آن گرانیت می باشد و این سنگ به نام کیوبیک نیز شناخته می شود ، از آنجایی که کوبیک در مصارف کف و سنگفرش کاربرد دارد ، گرانیت مقاوم است و بهترین گزینه برای سنگ کوبیک می باشد.این سنگ از دل زمین و به عنوان آذرین درونی بدست می آید . سنگ کوبیک معمولا در سایز های برابر و یک شکل تولید میشود و در برخی مکان ها سایز های آن متفاوت می باشد ؛ امروزه ابعاد منظمی با طیف گسترده ای از این سنگ تولید می شود ، به دلیل یک دست بودن این مکعب های کوچک هنگامی که کنار یکدیگر قرار می گیرند یک منظره زیبا را به وجود می آورند . به دلیل طیف رنگی که کوبیک دارد نیز می توان از این طیف رنگی طبیعی در مکان های خصوصی یا منزل ، یک نمای کلاسیک با جلوه های بصری زیبا پدید آورد.

مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد و زرین استون در تلاش هستند تا با تولید و عرضه این نوع سنگ ساختاری جدید در عرصه ساخت و ساز فراهم کنند. سنگ گرانیت مروارید مشهد در بکار بردن این سنگ با هنر خاص جلوه ی جذاب و متفاوتی را در محیط ایجاد میکند
  
مزایا و ویژگی های سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد
 
تنوع طرح و رنگ

سنگ گرانیت با تنوع بالایی از طرح، رنگ و بافت در طبیعت موجود است ؛ گرانیت بدون نیاز به طراحی دارای زیبایی منحصر بفرد است و رنگ های متنوع آن گزینه های بی شماری برای انتخاب پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد ؛ خاکستری، سفید، مشکی، سبز و قرمز از جمله رایج ترین رنگ های گرانیت هستند. این ویژگی باعث میشود با انتخاب رنگی متناسب با محیط پیرامون زیبایی دوچندان شود.

 
دوام و طول عمر

برای بالا بردن سطح کیفیت و دوام سنگ  کافیست آن را پس از استخراج به سنگ بری انتقال داده و با دستگاه های مخصوص آنها را به ابعاد مورد نظر برش داد . چنین سنگی سخت و مقاوم است اما در عین حال انعطاف پذیر بوده و اگر تحت فشار یا سایش قرار گیرد به آن هیچ آسیبی وارد نخواهد شد.سنگ گرانیت مروارید مشهد با پیش گرفتن این پروسه سنگی مرغوب ؛ با کیفیت و با قیمتی مناسب عرضه میکند تا اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد.

 
مقاوم در برار حرارت ؛ نفوذ آب ؛ خوردگی و خراشیدگی

سنگ گرانیت مروارید مشهد در تلاش است با بکارگیری و استفاده از روش های نوین کیفیت سنگ هارا تا حدی بالا برد تا بتوان از آنها در مکان ها و فضا های مختلف استفاده کرد.

 
موارد بکارگیری سنگ کوبیک مروارید مشهد

 
این سنگ به طور معمول برای کارهای تزئینی و زیباسازی استفاده می شود اما در عین حال کاربرد های بسیاری دارد.به دلیل یک دست بودن این مکعب های کوچیک و نظمی که در برش دادن آن بکار رفته هنگامی که کنار یکدیگر قرار می گیرند یک منظره زیبا را به وجود می آورند ، در بسیاری از راه های منتهی به منزل یا کنار باغچه و یا کنار استخر های نمادین حیاط  میتوان از این نوع سنگ استفاده کرد.

همچنین این سنگ در پارک ها و فضاهای سبز |  اماکن تفریحی ؛ پیاده رو ها ؛ دیوار های تزِیینی و یا مکانی که بتوان با قدم هایی آرام از آن لذت برد مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ کیوبیک علاوه بر ایجاد فضایی کلاسیک ، زیبایی برگرفته شده از دل طبیعت را به محیط می بخشد.
 
دو مجموعه سنگ گرانیت مروارید مشهد و زرین استون راهنمای شما جهت انتخاب صحیح سنگ با کاربرد مناسب میباشد.
جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید.
شماره تماس 09154476393 ایوب علیزاده

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر